13 de febrero de 2009

Moitas baixas po domingo...

Este domingo o mister Aimar..co vai ter problemas para formar o once inicial. Según as suas palabras chegadas a esta redacción " O SAN VALENTIN ESTA A FACER ESTRAGOS NO PLANTEL, os xa tocados Pelé, Alfonsócrates, Toni, Mato, Quito, Paco,... e algún mais que xa o Valentín ese infectou agora parece ser que ten outros dous tocados". Despois destes comentarios do mister a cousa parece seria en canto a baixas. O mister deixóunos unhas imaxes deses dous tocados polo San Valentín que parecen seria duda tamén po domingo.

Sorte pois po domingo, e a recuperarse pronto dese virus tan contaxioso.

5 comentarios:

ratomil dijo...

Ala xa teño problemas ca esclusiva do !!HOOOLAAA!!,estes papparazzi de pacotilla,sempren estan a que cai,teremos ronda de prensa pa desmentir todo......o meu compañeiro de "aventuras"xa lle chamaron da tvg,pa chamalo a capitulo.E deciame el "NON TE PREOCUPES BURRIÑO QUE NON HAI NADIE MIRANDO",mecaguna lussss.

Anónimo dijo...

É o que ten estar na élite do fútbol jeejejeejej

Anónimo dijo...

Pois eu xa tiña todo amañado con INTERVIU e xa me chamaron e os da tvg estan dispostos que vaamos o programa de Piñeiro,e o da ronda de prensa pra desmentir o conto que pagen os pratocinadores.

Susinho Jaucho dijo...

Non hai exclusiva que valga, pois xa o contou o "que me contas" aló pola copa.
Nin un peso ides chupar jalleteros do c......

CARIOCA dijo...

...daquela aínda hai aljunha peña mais dos da "outra acera" ca esa do barsa que apareciu ultimamente......mmmmmm....jran camiño pra investijaÇao....